piątek, 24 stycznia 2014

Fioletowa bluzeczka czyli prezent urodzinowy dla Ani :)

Dziś z innej beczki, bo bluzeczka, spodniczki czasowo mi sie opatrzyły, choć mam już gotowe 3 sztuki tylko ani pogody ani czasu na zdjęcia : ( A tu na potrzeby urodzin powstał projekt bluzeczki tkanina i konkretny projekt powstał w sklepie z tkaninami, bo jakoś tak on na mnie wpływa, że wchodzę patrzę i nagle tak jak w tej bajce, co mu ta kulka na głowę skakała jak mu sie jakaś projekt pojawiał się i tak i mnie nagle wpada w oko tkanina potem pomysł, co z tego zrobić i gotowe :) Tak postała bluzeczka urodzinowa dla Ani, uszyta z grubszej fioletowej dzianiny z tyłu wstawka w kwiaty z lekko przeźroczystego szyfonu. 


Ps. pulchna buźka nie oznacza, że przytyłam tylko, że mi 8ke rwali 3 dni temu  :(

Całuski Oli








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz